MuğlaGençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından düzenlenen 3×3 Genç Kızlar Basketbol İl Birinciliği, Menteşe Spor Salonu’nda oynanan müsabakalarla sona erdi.
Gençlik ve Spor Bakanlığı’nın destekleriyle düzenlenen organizasyonda, sporun birleştirici gücü ve takım ruhu ön planda ortaya çıktı. “Okul Sporları ile GSB Hep Yanınızda” sloganıyla başlayan turnuva kıyasıya mücadeleye sahne oldu. turnuvayı birincilikle bitiren takımlar ödüllerini alırken, başarılı sporcular Muğla’yı temsil etme hakkını kazandı. – MUĞLA
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
18 Haziran 2026SPOR
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026SPOR
18 Haziran 2026SPOR
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
8110 kez okundu
2
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5099 kez okundu
3
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5046 kez okundu
4
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
3170 kez okundu
5
Putin’den Ermenistan’ı yıkan açıklama: Karabağ Azerbaycan’ın ayrılmaz bir parçasıdır!
2216 kez okundu