
1. Lig’de mücadele eden Ankaragücü’nde yeni teknik direktör resmen belli oldu.
Başkent ekibi, Kemal Özdeş’le anlaşma sağladı.
Sarı-lacivertli kulüpten yapılan açıklamada, Kemal Özdeş ve ekibiyle 1,5 yıllık sözleşme imzalandığı belirtildi.
LİG BAŞLAMADAN AYRILMIŞTI
Ankaragücü, sezon başında da Özdeş’i göreve getirmiş ancak taraflar lig başlamadan yollarını ayırmıştı.
Kemal Özdeş’ten sonra sezona Cihat Arslan’la başlayan ve daha sonra Kenan Koçak’la yola devam eden Ankaragücü, ligin ikinci bölümünde takımı yeniden Kemal Özdeş’e emanet etti.
LİGDE 10. SIRADALAR
1. Lig’in 17 haftalık ilk bölümde 24 puan toplayan Ankaragücü, 10. sırada bulunuyor.

Emre Çalışkan
Editor
Haber Kaynak : ENSONHABER.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026
1
Cristiano Ronaldo’yu şoke eden karar! Juventus…
1320 kez okundu
2
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1285 kez okundu
3
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
847 kez okundu
4
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
799 kez okundu
5
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
779 kez okundu